Concòrdia condemna els fets violents del cap de setmana a Encamp
Des de Concòrdia volem expressar la nostra més rotunda condemna pels fets que s’han produït aquest passat cap de setmana a Encamp. La violència no té cabuda en una societat democràtica, respectuosa i cohesionada com la nostra. Cap discrepància ni cap circumstància pot justificar una agressió física cap a una persona.
Fets com els que hem conegut ens interpel·len com a societat. Andorra sempre ha estat un país de convivència i respecte i hem de preservar aquests valors. No podem normalitzar ni minimitzar cap expressió de violència als nostres carrers i espais de convivència.
Volem traslladar tot el nostre suport al conseller general que ha estat víctima dels fets violents i desitjar-li una ràpida recuperació. Confiem que el Cos de Policia esclareixi els fets i que la justícia actuï amb la corresponent contundència.